sunnuntai 25. elokuuta 2013

Aarteita postista

Copper Owl
Muuan Aino otti minuun yhteyttä Facebookin kautta, sillä hän oli tykästynyt Mixed media-ryhmään lisäämääni ATC-korttiin, ja ehdotti ATC-vaihtoa. Olin tietysti heti innokkaana mukana, varsinkin kun näin Ainon taidokkaat kortit, joista vain pari oli vapaana. Halusin tuon komean Copper Owlin ja lisäksi Aino lupasi tehdä minulle yllätyskortin.
Water Serpent
Kyllä yllätyinkin, kun kirjekuoresta paljastui näin mielettömän upea lohikäärme! Suu ihan loksahti auki! Olen tuijotellut ja ihmetellyt tätä miniatyyritaideteosta aina ohi mennessäni (laitoin sen askartelulipaston päälle esille inspiroimaan.) Kuvassa eivät näy kaikki kauniit värit ja kiilto, oikeasti tämä on vielä upeampi. Kiitos Aino näistä korteista, ja vaihdetaan ehdottomasti uudestaankin!
Merenneito
Enkulilta varasin heti tämän Merenneidon, kun sen näin. Merenneidothan ovat nyt olleet minulla kovasti esillä ja Enkulille onkin lähdössä kolme ATC-merenneitoa takaisin. Upea merenalainen tunnelma ja tarkasti asetellut yksityiskohdat, niin kuin Enkulilla aina!
Balleriinat
Myös nämä Balleriinat kotiutuivat Enkulilta minulle. Hämyisen palatsin pihalle eksyneet tanssijattaret jotenkin viehättivät kovasti. Kiitos Enkuli ihanista korteista!!!

2 kommenttia:

  1. Hienoja kortteja olet saanut taasen! Minä varasin sinulle "itsevarma" ja "sydänten kerääjä"-kortit. Varaisin niitä vastaan "tohtorin lemmenhuolet" ja "sotalapsi"-kortit jos onnistuu? Laitan sulle huomenna ne aikaisemmatkin kortit tulemaan ja lisään nämä uudet myös siihen eli sitten sulle on tulossa muistaakseni 8 korttia. Ollaanko tasoissa vai montakos minä ole hamstrannut sulta jo ;) ?

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.