sunnuntai 18. elokuuta 2013

Yläilmoissa

Kesälomareissulla kävin Jyväskylän Sinellissä ja ostin mm. näitä hauskoja kuumailmapallo-3D-kuvia.
Koetin vähän väritellä tähän toiseen korttiin, mutta taidan tykätä enemmän neutraalin värisistä.

Blogeissa aina välillä ihmiset esittelevät hienoja askarteluhuoneitaan. Olen onnellinen, kun minulla on viimein oma askartelupöytä makuuhuoneen nurkassa, eikä tarvitse enää puuhastella keittiön pöydällä. Huoneessa ei ole järin paljon tilaa - pöydän jälkeen on heti sänky ja sängyn toisella puolella on ISO lipasto täynnä askartelutarvikkeitani. Ylläolevassa kuvassa voidaan nähdä, miltä pöytä näyttää, kun siivoan sen ehkä kerran kuussa.

Tältä se näyttää lopun aikaa. Huomatkaa, että myös sänkyä on vallattu askarteluun...

p.s. Haluaako joku -20% alekupongin Sinelliin? Voimassa syyskuun loppuun. Kuponki ei käy verkkokaupassa ja asun sen verran kaukana Sinelleistä, ettei tule käytettyä.

4 kommenttia:

  1. Tuo alimmainen kuva näyttää tosi tutulta.. hallittu kaaos on minunkin askartelupisteessä.
    Voi kun saisi joku päivä ihan oman askarteluhuoneen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luovuus on joskus sotkuista :D Missähän kunnossa olisi kokonainen askarteluhuone, jos sellaisen saisi? Ehkä pitäisi piipertää lattialla?

      Poista
  2. Moikka! Mä varasin sulle sen "Hymy"-kortin, valitettavasti "ajattomat kellot" on jo vaihdettu. Laitoin just uusia kortteja blogiini. Sulle on nyt 3 korttia varattuna. Montakohan mä olen varannu sulta? Muisti pätkii...Voisin ottaa vielä tuon "Anna hiekan ja tulen kuljettaa ajatuksesi", jos onnistuu ;) Siitä olen haaveillut siitä lähtien kun sen laitoit vaihdettaviin, mutta en kehdannut kaikkia kahmia itselleni ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kortti on sua siellä odotellut :) Varasin sulle.

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.